E-flite Night Vapor 0.38m BNF Basic - 1
  • E-flite Night Vapor 0.38m BNF Basic - 1
  • E-flite Night Vapor 0.38m BNF Basic - 2
  • E-flite Night Vapor 0.38m BNF Basic - 3
  • E-flite Night Vapor 0.38m BNF Basic - 4
  • E-flite Night Vapor 0.38m BNF Basic - 5
  • E-flite Night Vapor 0.38m BNF Basic - 6
  • E-flite Night Vapor 0.38m BNF Basic - 7
  • E-flite Night Vapor 0.38m BNF Basic - 8
  • E-flite Night Vapor 0.38m BNF Basic - 9
  • E-flite Night Vapor 0.38m BNF Basic - 10
  • E-flite Night Vapor 0.38m BNF Basic - 11
  • E-flite Night Vapor 0.38m BNF Basic - 12
  • E-flite Night Vapor 0.38m BNF Basic - 13
  • E-flite Night Vapor 0.38m BNF Basic - 14
  • E-flite Night Vapor 0.38m BNF Basic - 15

E-flite Night Vapor 0.38m BNF Basic

EFLU1350
Oblíbený halový mikro RC model letadla Night Vapor v se silnější kostrou modelu, LED osvětlením, technologií AS3X® a stabilizací SAFE® Select. Užívejte si zábavu uvnitř i venku, ve dne i v noci!
3 071 Kč

Oblíbený halový mikro model UMX Night Vapor RTF v se silnější kostrou modelu, LED osvětlením, technologií AS3X® a stabilizací SAFE® Select. Užívejte si zábavu uvnitř i venku, ve dne i v noci! Je jedinečný a neuvěřitelně zábavný, přináší pilotům to, co nelze provádět s žádným jiným modelem. Verze BNF bez vysílače a bez baterie s nabíječem.

Night Vapor je nejlehčí létající model od E-flite, hmotnost má poze 16 g a plně proporcionální řízení směrovky a výškovky lineárními servy. Model má pozoruhodné manévrovací schopnosti, což jej předurčuje pro létání v místnostech, tělocvičnách – nebo za klidu i venku. Konstrukce draku modelu je z uhlíkového kompozitu, křídla jsou potažena odolnou potištěnou fólií. Nízká hmotnost znamená malé riziko poškození nárazem do překážky.

Kromě nové elektroniky má Vapor výhodu snadné výměny náhradních dílů, jako je křídlo, podvozek nebo směrovka. Nainstalovaná světla umožňují změnu v barevné škále žlutá, bílá, modrá, červená, zelená nebo fialová. Toto nastavení se provádí na zemi, nelze je provádět během letu, změna barev se provádí ovladačem na vysílači.

Vlastnosti RC modelu letadla E-flite Night Vapor BNF
  • Model je vabaven telemetrií pro přenos napětí pohonné baterie do vysílače.
  • Nainstalované barevné LED diody umožňují zábavu při nočním létání
  • Barvy lze měnit - žlutá, bílá, modrá, červená, zelená nebo fialová
  • Zesílená konstrukce kostry modelu
  • Ochrana letové obálky SAFE® Select
  • Bezkonkurenční stabilita díky exkluzivní technologii AS3X®
  • Plyn, směrovka výškovka, 3 kanálové řízení pro maximální obratnost
  • Kompatibilní s LiPol bateriemi 1S 70mAh až 200mAh
  • Odolnější kovový podvozek, který lze snadno demontovat
  • Není nutná registrace u UCL
  • Ready-to-Fly - vše co potřebujete k letu je součástí balen
Bind-N-Fly®

Ve verzi Bind-N-Fly® (BNF) vyndáte z krabice, která vám poslouží i jako přepravní box, hotový sestavený mikro model letadla Night Vapor. Doplníte si vysílač Spektrum DSMX®/DSM2®, pohonnou baterii a nabíječ.

Hotový model

Model má nainstalovány všechny komponenty, potažen je barevně potištěnou fólií a skvěle létá.Nevyžaduje žádnou montáž, je kompletně sestaven. Svoji LiPol baterii vložíte do trupu na suchý zip, spárujete si váš vysílač vysílač, připojíte baterii a po chvíli můžete odstartovat.

Odolnější konstrukce

Pevnější kostra modelu víc vydrží, podvozek je z ocelového drátu, model proto lépe zvládá kolize které se přihodí během letu. Díly jako křídlo, směrovka a podvozek se dají pomocí náhradních dílů snadno vyměnit.

Nainstalovaná elektronika

Night Vapor má nainstalovanou pohonnou jednotku, která se skládá ze stejnosměrného mikro motoru a převodovky, řídící jednotky s integrovaným regulátorem a dvěma lineárními servy a sadu osvětlení.

LED osvětlení

Barevné LED diody vám umožní noční létání, při pkterém se budete orientovat podle polohy barevných světel na modelu. Navíc, můžete si přepínat mezi různými barevnými variantami a měnit tak vzhled při nočním létání nebo ve dne.

Exkluzivní technologie

I tak malý model jako je Night Vapor je možné vybavit nejmodernějšími technologiemi usnadňujícími létání, jako je funkce AS3X a SAFE. Spektrum ™ AS3X® (Artificial Stabilization - 3-aXis) pracuje nezávisle a automaticky eliminuje účinky větru a turbulence. Volitelné použití SAFE® Select nabízí limity sklonu a úhlu náklonu spolu s automatickou samonivelací, kterou lze zapnout a vypnout pouhým přepnutím přepínače (5. kanál - GEAR), což usnadňuje létání začátečníkům.

Pro uvedení do provozu doporučujeme minimálně 6-ti kanálový RC vysílač Spektrum DSMX/DSM2, pohonný LiPol akumulátor 3.7V 150mAh a vhodný nabíječ:
Doporučené vysílače Spektrum

Pro spárování modelu verze BNF doporučujeme moderní programovatelné vysílače SPEKTRUM:

  • 6-kanálový vysílač řady DX Spektrum DX6e DSMX s telemetrií, 250 modelů v paměti.
  • 6-kanálový vysílač řady NX Spektrum NX6 DSMX s nejnovějšími trendy, kompatibilitou Smart Technologie, portem USB a možností připojení WiFi .
  • 8-kanálový vysílač řady NX Spektrum NX8 DSMX s nejnovějšími trendy, kompatibilitou Smart Technologie, portem USB a možností připojení WiFi .
Doporučené akumulátory
  • Nejlehčí LiPo akumulátor E-flite LiPo 3.7V 70mAh 15C.
  • LiPo akumulátor pro delší dobu letu E-flite LiPo 3.7V 150mAh 25C.
  • LiPo akumulátor s větší kapacitou Black Magic LiPol 3.7V 180mAh 25C.
Ochranné obaly na akumulátory

Ochranné obaly jsou určeny k omezení rizika spojeného s přepravou a nabíjením akumulátorů. LiPo akumulátory dokáží, při zachování malých rozměrů a nízké hmotnosti, poskytnout vysoké vybíjecí proudy a disponují velkou kapacitou. LiPo akumulátor je náchylný především na mechanické poškození a proto je potřeba jej důkladně chránit.

Mohlo by vás také zajímat
16 dalších produktů ve stejné kategorii:

Kód: EFLU6450

Značka: E-Flite

E-flite Ultrix 0.34m BNF Basic

Pro extrémní letové zážitky je připraven RC model letadla E-flite UMX Ultrix BNF Basic. Nová koncepce křídla z EPP se dvěma střídavými motory, velmi nízkou hmotností a elektronikou Spektrum.

Cena 3 989 Kč
Zobrazit
Na dotaz

Kód: EFL08250

Značka: E-Flite

E-flite T-28 Trojan 1.1m BNF Basic

Oblíbený RC model E-flite T-28 Trojan o rozpětí 1,1m v provedení BNF je pokračovatelem jednoduchých modelů od ParkZone®, který byl uveden před více než deseti lety. Nová výkonnější verze pro 3S a 4S…

Cena 5 984 Kč