Arrma Outcast 4S BLX 1:10 4WD RTR - 1
  • Arrma Outcast 4S BLX 1:10 4WD RTR - 1
  • Arrma Outcast 4S BLX 1:10 4WD RTR - 2
  • Arrma Outcast 4S BLX 1:10 4WD RTR - 3
  • Arrma Outcast 4S BLX 1:10 4WD RTR - 4
  • Arrma Outcast 4S BLX 1:10 4WD RTR - 5
  • Arrma Outcast 4S BLX 1:10 4WD RTR - 6
  • Arrma Outcast 4S BLX 1:10 4WD RTR - 7
  • Arrma Outcast 4S BLX 1:10 4WD RTR - 8
  • Arrma Outcast 4S BLX 1:10 4WD RTR - 9
  • Arrma Outcast 4S BLX 1:10 4WD RTR - 10
  • Arrma Outcast 4S BLX 1:10 4WD RTR - 11
  • Arrma Outcast 4S BLX 1:10 4WD RTR - 12
  • Arrma Outcast 4S BLX 1:10 4WD RTR - 13
  • Arrma Outcast 4S BLX 1:10 4WD RTR - 14
  • Arrma Outcast 4S BLX 1:10 4WD RTR - 15
  • Arrma Outcast 4S BLX 1:10 4WD RTR - 16
  • Arrma Outcast 4S BLX 1:10 4WD RTR - 17
  • Arrma Outcast 4S BLX 1:10 4WD RTR - 18
  • Arrma Outcast 4S BLX 1:10 4WD RTR - 19
  • Arrma Outcast 4S BLX 1:10 4WD RTR - 20
  • Arrma Outcast 4S BLX 1:10 4WD RTR - 21
  • Arrma Outcast 4S BLX 1:10 4WD RTR - 22
  • Arrma Outcast 4S BLX 1:10 4WD RTR - 23
  • Arrma Outcast 4S BLX 1:10 4WD RTR - 24

Arrma Outcast 4S BLX 1:10 4WD RTR

ARA102692
RC model auta Arrma Outcast 4S BLX v měřítku 1:10 se střídavým motorem dosahuj rychlosti až 80 km/h. Kompozitní šasi, detailní karoserie, zadní přítlačné křídlo a skvělá zadní opěrná kolečka.
11 280 Kč

Nový model Arrma Outcast 4S BLX, je poháněn střídavým motorem a regulátorem s podporou 4S LiPo akumulátorů, díky tomu má plno síly do terénu i pro bláznivé skoky a přemety. Model dosahuje rychlosti až 80 km/h. Šasi modelu vychází z osvědčené platformy Arrma 4x4. Na tomto šasi bylo rozšířeno zavěšení a nově byla přidána středová výztuha pro maximální pevnost a tuhost. Tento menší kompaktní model v měřítku 1:10, který vychází z většího Outcast 6S BLX, neztratil nic ze své síly. Právě naopak je díky nižší váze hbitější.

Nově přidaná RC souprava Spektrum do modelů Arrma, zaručí naprosto spolehlivé ovládání s jednoduchým nastavení trimů. Model je plně sestaven a připraven k jízdě v rychlosti až 80 km/h!

Kompaktní šasi

Konstrukce šasi je uspořádaná podle osvědčeného rozložení, aby bylo dosaženo perfektního vyvážení. Hnací hřídel uprostřed, akumulátor na jedné straně a elektronika na straně druhé. Celé šasi je navíc opatřeno postranními kryty, které omezují pronikání nečistot do modelu. Akumulátor je pevně uložen na místě pomocí upínacích popruhů.

Středová výztuha

Nová, středová výztuha z červeně eloxovaného hliníku, zaručí pevnost a odolnost šasi i při nejtvrdších dopadech. Výztuha je připevněna k držáků na domečcích diferenciálů.

Ochranný rám karoserie

Karoserie je vybavena ochranným rámem, který sníží riziko poškození když Vás akce dostane koly vzhůru. Karoserii drží čtyři sponky na praktických gumových držácích.

Přítlačné křídlo a nárazníky

Nový Outcast je přímo stvořen ke skokům. Je proto kromě nekončícího přívalu síly, vybaven ochrannými nárazníky a zadním křídlem pro lepší stabilitu modelu na zemi i ve vzduchu.

Zadní kolečka Wheelie

Pro takto rychlý a výkonný modem jsou zadní wheelie kolečka nezbytnou součástí. Tyto kolečka zabraní převracení modelu při přidání plného plynu.

Paprsková kola

Terénní pneumatiky dBoots Backflip LP jsou namontovány na černých paprskových kolech na hliníkovém náboji hex 17 mm, což umožňuje použití široké škály kol.

Olejové tlumiče

Proto aby byla jízda v terénu hladká a každý dopad měkký, je model osazen objemnými olejovými tlumiči. Spodní čep s platovou krytkou, tvoří ochranu proti přímému pronikání nečistot k pístnicím.

Modulární komponenty

Celý model je navržen tak, aby byl servis jednoduchý a každý komponent byl snadno demontovatelný během krátkého času. Regulátor, servo řízení a krabičku přijímače se samotným přijímačem vyjmete po povolení pouze pěti šroubů.

Aktivní chladič motoru

Vysoký výkon potřebuje zároveň výkonné chlazení. Na motoru je proto nasunut žebrovaný chladič s ventilátorem, který zajistí dostatečný proud vzduchu a aktivní chlazení motoru.

Přední a zadní diferenciál

Model je vybaven předním i zadním diferenciálem, který zajistí maximální trakci. Diferenciály jsou osazeny kvalitními kovovými převody, pro bezproblémový provoz. Náhon na kola je realizován pomocí teleskopických poloos.

Regulátor BLX120

Voděodolný* střídavý regulátor BLX120 4S pro až 4S LiPol akumulátory, zajišťuje konzistentní řízení výkonu bez kompromisů. Výkonný ventilátor spolehlivě uchladí tento regulátor 120A s BEC - 6V. Přepěťová ochrana a dvoustupňová ochrana proti podvybití akumulátoru. Dva zlacené konektory EC5 zapojené přes Y kabel (pokud se rozhodnete používat jeden akumulátor, stačí na jeden konektor zapojit zkratovací propojku).

Možnosti nastavení regulátoru:
  1. Typ akumulátorů: LiPol
  2. Omezení akcelerace: v 7 krocích (na kluzkých površích je pro zamezení prokluzu kol lepší používat menší akceleraci)
  3. Omezení účinnosti brzdy: 25%, 37.5%, 50%, 62,5%, 75%, 87,5%, 100%
  4. Režim: Vpřed/brzda/zpátečka nebo vpřed/brzda
  5. Smysl otáčení motoru: Normal nebo reverz

Model při napájení akumulátorem 4S LiPo, je možno provozovat pouze na tvrdých, rovných površích (asfalt, beton,..). Pro běžnou jízdu použijte akumulátor 3S LiPo.

Střídavý motor

Výkonný střídavý motor BLX3668 2400kV 4P poskytuje modelu vysokou rychlost a maximální točivý moment. Motor má kovové pouzdro, které zajišťuje lepší odvod tepla. Montážní otvory M3, hřídel 5 mm, konektory - kolíky 4 mm.

  • Napájení až 4S LiPol
  • Velmi hladký chod, díky 4 pólovému provedení
  • Zlacené konektory pro perfektní přenos proudu
Voděodolné servo s kovovými převody

Servo řízení ADS-15M s momentem 15kg.cm při 7,4 V je vysoce výkonné servo řízení ve voděodolném* provedení a s kovovými převody. Servo má standardní rozměry 41 x 20 x 38 mm.

Volantová RC souprava Spektrum STX2

RC model auta Arrma je dodáván s dvoukanálovým volantovým vysílačem Spektrum STX200. Pracuje v pásmu 2.4 GHz, na vysílači lze nastavit reverzy, neutrál a omezit výchylky. Dále obsahuje možnost omezení max. rychlosti v krocích 50%, 75% a 100%. Vysílač se napájí 4 AA bateriemi, lze použít alkalické nebo nabíjecí NiMH články.

  • Díky nastavitelným reverzů, neutrálu a koncových bodů výchylek můžete vysílač použít i do jiných modelů..
  • Vysílač obsahuje možnost omezit výkon motoru na 50%, 75% nebo 100%. Volba 50% je ideální pro děti nebo začínající uživatele.
Vlastnosti
  • Výkonný model v měřítku 1:10
  • Regulátor BLX120
  • Střídavý motor 2400Kv
  • RC souprava Spektrum STX2 2.4Ghz
  • Přijímač SRX200 ve voděodolné* krabičce
  • Servo ADS-15M s kovovými převody
  • Odolně šasí, nová středová hliníková výztuha
  • Náhon 4x4, prodloužená ramena a hnací hřídele
  • Olejové tlumiče
  • Zadní přítlačné křídlo, ochranné nárazníky
  • Napájení (1) 3S / 4S nebo (2) 2S LiPo baterie

* Informace o specifikaci voděodolnosti naleznete v návodu k použití. Tipy a triky na provoz v mokrém prostředí naleznete v blogu.

Pro zprovoznění modelu jsou potřeba 4x AA baterie do vysílače, pohonný akumulátor a adekvátní nabíječ na pohonný akumulátor.

Doporučené akumulátory

Nejvhodnější je použití jednoho LiPo pohonného akumulátoru se 3 nebo 4 články (11.1 V, 14.8 V). V tomto případě druhý vstup Y-kabelu vyzkratujete propojkou IC5 (prodává se samostatně).

  • Pro běžné ježdění LiPo akumulátor Spektrum 11.1 V 5000 mAh s technologií Smart.
  • Pro běžné ježdění LiPo akumulátor Black Magic 11.1 V 5000 mAh.
  • Pro maximální možnou rychlost LiPo akumulátor Spektrum 14.8 V 5000 mAh s technologií Smart. RC auto lze provozovat pouze na rovných površích, jako je např. asfalt, beton.

Akumulátory Spektrum s technologií Smart v současné době představují nejmodernější a nejbezpečnější způsob údržby a nabíjení akumulátorů. Výhody technologie Spektrum Smart naleznete zde.

Doporučené nabíječe pro konvenční i Smart akumulátory

Pokud se rozhodnete v RC modelu auta Arrma používat moderní Smart LiPo akumulátory, pak doporučujeme tento nabíječ:

  • Nabíječ se síťovým zdrojem Spektrum S150 s jedním výstupem 50W.
  • Síťový nabíječ Spektrum S1100AC s jedním výstupem 1x100W.
  • Síťový nabíječ Spektrum S2100 se dvěma výstupy 2x 100 W.

Dále potřebujete redukci pro nabíjení IC5/IC3.

Příslušenství pro běžný provoz

Pro běžný provoz RC auta potřebujete lepidlo na pneumatiky, lepidlo na šrouby, sadu nářadí a silikonový olej do tlumičů. Z našeho sortimentu doporučujeme cenově dostupnou sadu nářadí pro RC auta.

Lepidlem na pneumatiky se lepí pneumatiky k ráfku disku. Vždy je nutné, aby pneumatika byla po celém obvodu pevně přilepena k ráfku kola! Pokud pneumatika nebude přilepena po celém obvodu, může dojít k jejímu roztržení. Lepidlo na pneumatiky má speciální složení, které je schopno lepit materiály jako guma či nylon a současně po zatvrdnutí je lepidlo pružné. Z naší nabídky doporučujeme lepidlo Robitronic Tire Glue - viz doporučené příslušenství.

Občas je třeba doplňovat silikonový olej do tlumičů modelu a měnit olej v diferenciálech. Běžným provozem dochází jen k nepatrným únikům silikonového oleje po pístnicích tlumiče. V případě, že povrch pístnic tlumičů nebo stav těsnění je ve špatné stavu, únik oleje může být velký. Pro tyto případy se dodávají opravné sady či jednotlivé díly. Z naší nabídky silikonových olejů doporučujeme silikonové oleje TLR (Team Losi Racing), viz doporučené příslušenství.

Pro běžnou údržbu je potřeba lepidlo na šrouby. Šrouby zašroubované v kovovém materiálu (např. šrouby v motoru, stavěcí šroub v pastorku) musí být proti povolení tímto lepidlem zajištěny.

Ochranné obaly na akumulátory

Ochranné obaly jsou určeny k omezení rizika spojeného s přepravou a nabíjením akumulátorů. LiPo akumulátory dokáží, při zachování malých rozměrů a nízké hmotnosti, poskytnou vysoké vybíjecí proudy a disponují velkou kapacitou pro dlouhý jízdní čas. Naopak LiPo akumulátor je náchylný především na mechanické poškození.

Mohlo by vás také zajímat

Kód: ARAM1025

Značka: Arrma

Arrma servo ADS-15M V2 15kg

Kvalitní servo ADS-15M V2 standardní velikosti, kuličkové ložisko na výstupu, kovové převody, moment 15 kg.cm při 7.2 V, 14 kg.cm při 6 V, rychlost 0,14 s / 60°. Voděodolná konstrukce.

Cena 1 269 Kč