ECX AMP Monster Truck 1:10 Kit RTR - 1
  • ECX AMP Monster Truck 1:10 Kit RTR - 1
  • ECX AMP Monster Truck 1:10 Kit RTR - 2
  • ECX AMP Monster Truck 1:10 Kit RTR - 3
  • ECX AMP Monster Truck 1:10 Kit RTR - 4
  • ECX AMP Monster Truck 1:10 Kit RTR - 5
  • ECX AMP Monster Truck 1:10 Kit RTR - 6
  • ECX AMP Monster Truck 1:10 Kit RTR - 7
  • ECX AMP Monster Truck 1:10 Kit RTR - 8
  • ECX AMP Monster Truck 1:10 Kit RTR - 9
  • ECX AMP Monster Truck 1:10 Kit RTR - 10
  • ECX AMP Monster Truck 1:10 Kit RTR - 11

ECX AMP Monster Truck 1:10 Kit RTR

ECX03034I
Toužíte si postavit funkční RC model auta na dálkové ovládání? Tak právě pro vás je určena jedinečná kompletní stavebnice modelu ECX AMP Monster Truck 1:10 s náhonem 2WD a voděodolnou elektronikou,…
4 455 Kč

Toužíte si postavit funkční RC model auta na dálkové ovládání? Právě pro vás je určena jedinečná kompletní stavebnice RC modelu auta na dálkové ovládání ECX AMP Monster Truck 1:10 s náhonem 2WD a voděodolnou* elektronikou, výkonným stejnosměrným motorem, integrovaným regulátorem/přijímačem a RC soupravou ECX v pásmu 2,4 GHz. V balení je 6 článková NiMH baterie 1800 mAh a síťový nabíječ na pohonný NiMH akumulátor. Zkrátka vše co potřebujete, je obsahem balení.

Nejkomplikovanější díly modelu auta, jako jsou tlumiče, diferenciál či kola, jsou z výroby již sestaveny. Pro sestavení modelu nejsou potřeba zvláštní dovednosti a zvládne jej každý. Obsahem balení je i nářadí.

Ve stavebnici je obsažena veškerá elektronika (servo, motor, regulátor s přijímačem a RC souprava), vše je připraveno pro instalaci do modelu. Nemusíte nic shánět, pouze sestavíte auto, nainstalijete elektroniku, nabijete akumulátor přiloženým nabíječem, vložíte baterie do vysílače a je hotovo.

ECX AMP Monster Truck 1:10 s náhonem 2WD je vybaven voděodolnou* elektronikou a výkonným 20T motorem.

Pro nižší hmotnost má model integrovaný přijímač/regulátor ECX. V balení je 6 článková NiMH baterie 1800 mAh a nabíječ NiMH. Baterie je umístěna v centrální části auta pomocí poutací pásky a držáku s rychlouzávěrem, takže máte jistotu pevného uchycení, výměna baterie je přitom velmi rychlá.

Šasi je vyrobeno z nylonu a je pro větší pevnost a houževnatost plněno uhlíkovými vlákny.

Totéž, co očekáváte od legendárních RC modelů aut ECX, totéž přináší i nové modely ECX AMP - průchodnost nerovným terénem, ale taky rychlost na asfaltových tratích. Samozřejmostí je modelářská RC volantová souprava v pásmu 2.4 GHz, která zajišťuje vynikající kontrolu nad řízením, voděodolná* elektronika a dostupnost náhradních dílů. Nezbývá nic jiného než pomyslně nasednout a vychutnat si dávku adrenalinu při soubojích na závodní dráze.

Vlastnosti RC modelu auta ECX AMP Monster Truck 1:10 2WD Kit RTR
  • Klasická stavebnice pro začínající závodníky nebo i modelářské kroužky
  • Stavbou auta pochopíte jeho konstrukci a případný servis bude tak pro vás velmi snadný
  • Balení obsahuje vše, co potřebujete včetně elektroniky a nářadí
  • Detailní návod ke stavbě krok za krokem
  • Samozřejmostí je voděodolná* elektronika
  • RC volantový vysílač ECX 2,4GHz
  • Kombinovaný RC přijímač s elektronickým regulátorem motoru
  • Výkonný stejnosměrný motor Dynamite s 20 závity
  • V balení pohonný akumulátor Dynamite NiMH 7.2V 1800 mAh
  • Síťový zdroj pro nabíjení baterie s nabíjecím proudem 200 mA
  • Nylonový kompozitní podvozek
  • Sestavené olejové tlumiče, diferenciál a kola
  • Čirá karosérie s předtištěným motivem
  • Náhon na zadní kola 2WD
  • Nezávislé zavěšení kol
  • Doba potřebná pro sestavení stavebnice je 3 až 5 hodin

* Informace o specifikaci voděodolnosti naleznete v návodu k použití. Tipy a triky na provoz v mokrém prostředí naleznete v blogu.

guide_vyb_aut

Pro dokončení modelu potřebujete pouze barvu pro nabarvení karosérie (karosérie je dodávána čirá s předtištěným motivem). Pro nabarvení karosérie postačuje klidně jedna barva ve spreji dle vašeho výběru, kterou na karosérii z vnitřní strany nastříkáte. Pro zvýraznění barvy se poté přestříkne aplikovaná barva bílým sprejem a karosérie se krásně rozjasní. Vhodné spreje naleznete v naší nabídce značky H-SPEED.

Mohlo by vás také zajímat
16 dalších produktů ve stejné kategorii:

Kód: HPI112609

Značka: HPI

SAVAGE XL Flux RTR

Kompletně sestavený 4WD monster v měřítku 1:8 se střídavým motorem, voděodolným regulátorem ELH-6S, dodávaný v setu včetně RC soupravy 2,4 Ghz.

Cena 18 040 Kč