Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 1
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 1
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 2
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 3
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 4
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 5
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 6
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 7
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 8
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 9
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 10
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 11
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 12
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 13
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 14
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 15
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 16
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 17
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 18
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 19
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 20
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 21
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 22
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 23
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 24
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 25
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 26
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 27
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 28
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 29
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 30
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 31
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 32
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 33
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 34
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 35
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 36
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 37
  • Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý - 38

Traxxas Big Foot 1:10 RTR bílý

TRA36084-1-RWB
RC model auta Big Foot 1:10 je novinkou roku 2016 od Traxxasu. Big Foot je vytvořen podle skutečných monster Trucků.
6 540 Kč

RC model auta Traxxas Big Foot 1:10 na elektro pohon je je plně sestaven a připraven k jízdě. Předlohou mu je skutečný monster Truck Big Foot. Pohání jej výkonný stejnosměrný motor Titan 550 12T, regulátor XL-5 s podporou LiPol akumulátorů. Model Monster Big Foot jezdí až 48 km/h! Světlá výška až 100 mm vás protáhne každým terénem.

Elektronika je uložena ve voděodolné* schránce. Vodotěsný regulátor XL-5 Titan díky technologii EZ-Set® je jako první vybaven tréninkovým režimem, který omezuje plný plyn energie na 50%. Díky tomu se mohou začínající řidiči postupně seznámit s vlastnostmi modelu a připravit se na plnou sílu auta. Tepelná ochrana, pozlacené konektory, a neuvěřitelně malý odpor, jsou devizou tohoto pohonu.

Olejové tlumiče s dlouhým zdvihem, převodovka Magnum 272 s kalenými ocelovými ozubenými koly, přilepené pneumatiky 71 mm, hotová nabarvená karosérie, pohonná baterie s nabíječem a 2 kanálová volantová RC souprava TQ 2.4 GHz, stačí nabít baterii a můžete se jít bavit s Monster Stampede.

Výkonný motor Titan 12T

Model auta je osazen modifikovaným stejnosměrným motorem řady 550 Titan se 12 závity na rotoru. Motor má o 30% vyšší výkon než konvenční motory 540. Motor je osazen ventilátorem zajišťující chlazení.

Elektronický regulátor Traxxas XL 5

Voděodolný* elektronický regulátor Traxxas XL-5 se třemi jízdními režimy, podporou moderních vysokokapacitních LiPo akumulátorů a snadným ovládáním tlačítkem EZ-Set™. Regulátor XL-5 je vybaven tréninkovým režimem, který omezuje plný plyn na úroveň 50%. Díky tomu se mohou začínající řidiči nebo děti postupně seznámit s vlastnostmi modelu a připravit se na plnou sílu auta. Tepelná ochrana, pozlacené konektory a neuvěřitelně malý vnitřní odpor jsou devizou tohoto regulátoru.

Režimy regulátoru XL 5
  • Sport: Výchozí režim, je možná jízda vpřed, brzdění a jízda vzad.
  • Race: Režim vhodný pro závodění. Je možná jízda vpřed a brzda; zpátečka není k dispozici.
  • Training: Režim vhodný pro děti nebo začínající jezdce. Je možná jízda vpřed s omezením výkonu na 50%, brzda a jízda vzad opět s omezením výkonu na 50%.
RC souprava Traxxas TQ

Model je řízen dvoukanálovou proporcionální volantovou RC soupravou v pásmu 2.4 GHz - provoz bez rušení. Vysílač je napájen pouze 4 AA články, volitelně můžete použít i nabíjecí NiMH akumulátory.

Na vysílači je otočný knoflík, kterým se trimuje řízení kol (aby model je rovně, pokud je volant ve středové pozici). Indikace stavu baterií ve vysílači je indikována LED diodou. Na vysílači lze nastavit reverz na kanálu plynu a řízení (pokud byste chtěli vysílač použít pro řízení jiných modelů).

Rychlo nabíječ s automatikou na 12 V

Součástí balení je plně automatický rychlo nabíječ NiMH akumulátorů na 12 V s konektorem do autozásuvky. Nabíječ umožňuje nabíjet 6 až 7 článkové NiMH akumulátory nabíjecím proudem až 4 A. Nabíjení je ukončeno metodou Delta Peak.

K dispozici je jako volitelné příslušenství síťový zdroj 12 V s autozásuvkou - objednací číslo TRA2976G.

Vlastnosti RC modelu auta Traxxas Big Foot 1:10
  • Věrná polomaketa podle skutečného monster trucku Big Foot
  • Realistické pneumatiky
  • Výkonný motor Titan 550 12T
  • Elektronický regulátor XL-5 s podporou LiPol akumulátorů
  • Díky regulátoru XL-5 v tréninkovém režimu lze jezdit na 50% plynu
  • Zlacené konektory Traxxas iD
  • Voděodolné* servo Traxxas 2056
  • Světlá výška 100 mm
  • Převodovka Magnum 272 s kalenými ocelovými ozubenými koly
  • Teleskopické hřídele s klouby
  • V balení 7 čl. NiMH 3000mAh Traxxas baterie a nabíječ na 12V vybavený automatikou s konektorem do autozásuvky
  • K dispozici v barevných provedení Summit (stříbrná karosérie) a Firestone (modrá karosérie). V případě zájmu o konkrétní provedení uveďte prosím při objednání do poznámky.
  • Model je připraven pro upgrade na střídavý pohon.

* Informace o specifikaci voděodolnosti naleznete v návodu k použití. Tipy a triky na provoz v mokrém prostředí naleznete v blogu.

Pro zprovoznění RC auta potřebujte 4x AA baterie pro vysílač

Příslušenství pro běžný provoz

Pro běžný provoz RC auta Traxxas potřebujete lepidlo na šrouby, kvalitní lepidlo na pneumatiky, silikonový olej do tlumičů a sadu šroubováků. Z našeho sortimentu doporučujeme cenově dostupnou sadu nářadí pro auta..

Lepidlem na šrouby se zakápne závit nebo hlavička šroubu, čímž dojde k jeho fixaci a vibrace způsobené jízdou nedovolí povolení šroubového spoje. Lepidlo na šrouby má speciální složení, které umožňuje snadné povolení šroubového spoje přiměřeným momentem, aniž by došlo k poškození hlavy šroubu. Nikdy nepoužívejte běžné vteřinové lepidlo, takto zalepený šroub by mohlo být nemožné vůbec povolit! Z naší nabídky doporučujeme středně pevné lepidlo značky Fusion.

Lepidlem na pneumatiky se lepí pneumatiky k ráfku disku. Vždy je nutné, aby pneumatika byla po celém obvodu pevně přilepena k ráfku kola! Pokud pneumatika nebude přilepena po celém obvodu, může dojít k jejímu roztržení. Lepidlo na pneumatiky má speciální složení, které je schopno lepit materiály jako guma či nylon a současně po zatvrdnutí je lepidlo pružné. Nikdy nepoužívejte běžné vteřinové lepidlo - to po zatvrdnutí není pružné a kolem ráfků by se postupně vytvářely praskliny v pneumatice! Z naší nabídky doporučujeme lepidlo Tire Glue - viz doporučené příslušenství.

Občas je třeba doplňovat silikonový olej do tlumičů modelu. Běžným provozem dochází jen k nepatrným únikům silikonového oleje po pístnicích tlumiče. V případě, že povrch pístnic tlumičů nebo stav těsnění je ve špatné stavu, únik oleje může být velký. Pro tyto případy se dodávají tzv. opravné sady. V nabídce tuningových dílů se dodávají ke všem tlumičům pístnice s extrémně tvrdým povlakem TiN (nitrid titanu). Pístnice s povrchem TiN snadno poznáte podle zlato-zelené barvy. Z naší nabídky silikonových olejů doporučujeme silikonové oleje TLR, Traxxas - viz doporučené příslušenství.

Mohlo by vás také zajímat
16 dalších produktů ve stejné kategorii:

Kód: ECX03048IT2

Značka: ECX

ECX AMP Crush 1:10 RTR oranžový

RC model auta na dálkové ovládání ECX AMP Crush Monster Truck 1:10 s náhonem 2WD má voděodolnou elektroniku, 20T motor a RC soupravu ECX 2,4 GHz V4. Obsažena je NiMH baterie 7.2 V 1800 mAh a síťový…

Cena 4 739 Kč
Zobrazit
Skladem

Kód: HPI112609

Značka: HPI

SAVAGE XL Flux RTR

Kompletně sestavený 4WD monster v měřítku 1:8 se střídavým motorem, voděodolným regulátorem ELH-6S, dodávaný v setu včetně RC soupravy 2,4 Ghz.

Cena 18 040 Kč