Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 1
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 1
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 2
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 3
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 4
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 5
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 6
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 7
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 8
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 9
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 10
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 11
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 12
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 13
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 14
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 15
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 16
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 17
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 18
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 19
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 20
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 21
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 22
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 23
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 24
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 25
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 26
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 27
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 28
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 29
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 30
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 31
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 32
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 33
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 34
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 35
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 36
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 37
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 38
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 39
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 40
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 41
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 42
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 43
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 44
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 45
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 46
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 47
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 48
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 49
  • Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný - 50

Traxxas Stampede 1:10 4WD RTR stříbrný

TRA67054-1-SLV
RC model auta Traxxas Stampede 4WD na dálkové ovládání. Výkonný stejnosměrný motor, voděodolná elektronika, volantová RC souprava Traxxas TQ 2.4 GHz, 4A rychlonabíječ s automatikou na 12 V, rychlost…
9 289 Kč

RC model Monster Trucku Traxxas Stampede 1:10 4WD má náhon na všechna kola. Voděodolná* elektronika, pohon stejnosměrným motorem Titan 12T, regulátorem XL-5 LVD. Světlá výška 75 mm umožní překonat i ty nejtěžší překážky. Modelářská RC souprava Traxxas TQ 2.4 GHz. Rychlost až 48 km/hod.

Šasi RC modelu je odvozeno z osvědčeného auta Traxxas Stampede VXL. Rozdíl je pouze v upevnění motoru. Převodovka je přístupná pouze odšroubováním jednoho šroubu. Nová kola 2.8" Maxx s pěnovou vložkou z měkké směsi mají vynikající přilnavost, která je u monster trucků tak potřebná.

Šasi je vyrobeno z nylonu plněného vlákny. Díky promyšlené modulární konstrukci je jeho údržba velmi snadná. RC Model auta je vybaven předním a zadním diferenciálem, které jsou plněny silikonovým olejem o viskozitě 100000 CPS.

Centrální třecí spojka omezuje moment motoru a zlepšuje tak jízdní vlastnosti. Místo centrální třecí spojky si lze volitelně nainstalovat centrální diferenciál. Velkoobjemové tlumiče Ultra Shocks s dlouhým zdvihem a stavitelná geometrie umožní bezproblémovou jízdu těžkým terénem.

Traxxas vždy do svých RC modelů instaluje voděodolnou* elektroniku, která sestává z voděodolného* regulátoru XL-5 a digitálního serva 2065. Přijímač je uložen v samostatné krabičce, která zabrání přístupu nečistot a vlhkosti do přijímače. Pohon je řešen pomocí stejnosměrného motoru Titan 12T. Auto je připraveno pro instalaci telemetrických senzorů Traxxas, avšak je nutno použít RC soupravu Traxxas TQi. Regulátor je kompatibilní s dvoučlánkovými LiPol akumulátory, má tři jízdní módy (vpřed/brzda/zpátečka, vřed/brzda a mód pro začátečníky).

Elektronický regulátor Traxxas XL 5

Voděodolný* elektronický regulátor Traxxas XL-5 se třemi jízdními režimy, podporou moderních vysokokapacitních LiPo akumulátorů a snadným ovládáním tlačítkem EZ-Set™. Regulátor XL-5 je vybaven tréninkovým režimem, který omezuje plný plyn na úroveň 50%. Díky tomu se mohou začínající řidiči nebo děti postupně seznámit s vlastnostmi modelu a připravit se na plnou sílu auta. Tepelná ochrana, pozlacené konektory a neuvěřitelně malý vnitřní odpor jsou devizou tohoto regulátoru.

Režimy regulátoru XL 5
  • Sport: Výchozí režim, je možná jízda vpřed, brzdění a jízda vzad.
  • Race: Režim vhodný pro závodění. Je možná jízda vpřed a brzda; zpátečka není k dispozici.
  • Training: Režim vhodný pro děti nebo začínající jezdce. Je možná jízda vpřed s omezením výkonu na 50%, brzda a jízda vzad opět s omezením výkonu na 50%.
Výkonný motor Titan 12T

Model auta je osazen modifikovaným stejnosměrným motorem řady 550 Titan se 12 závity na rotoru. Motor má o 30% vyšší výkon než konvenční motory 540. Motor je osazen ventilátorem zajišťující chlazení.

RC souprava Traxxas TQ

Model je řízen dvoukanálovou proporcionální volantovou RC soupravou v pásmu 2.4 GHz - provoz bez rušení. Vysílač je napájen pouze 4 AA články, volitelně můžete použít i nabíjecí NiMH akumulátory.

Na vysílači je otočný knoflík, kterým se trimuje řízení kol (aby model je rovně, pokud je volant ve středové pozici). Indikace stavu baterií ve vysílači je indikována LED diodou. Na vysílači lze nastavit reverz na kanálu plynu a řízení (pokud byste chtěli vysílač použít pro řízení jiných modelů).

V rámci tuningu si můžete RC model auta vybavit hliníkovými tlumiči, hliníkovými těhlicemi a bloky řízení, centrálním diferenciálem, střídavý motorem. Pro prodloužení jízdní doby můžete bez obav používat dvoučlánkový LiPol akumulátor.

Vlastnosti
  • Kompletně sestaveno a připraveno k jízdě
  • Rychlost až 45 km/h
  • Pohon výkonným stejnosměrným motorem Titan 12T, náhon 4WD
  • Voděodolný* regulátor a servo
  • Regulátor kompatibilní s dvou článkem LiPol akumulátorů
  • NiMH akumulátor 8.4 V 3000 mAh s novým ID konektorem a rychlonabíječ s automatikou a konektorem do autozásuvky na 12 V
  • Licencované pneumatiky Maxx Chevron
  • Kompletní vybavení kuličkovými ložisky
  • Metrické imbusové šrouby pro snadnou údržbu
  • Velkoobjemové tlumiče Ultra Shocks
  • Možnost tuningu
  • Model je připraven pro upgrade na střídavý pohon.

* Informace o specifikaci voděodolnosti naleznete v návodu k použití. Tipy a triky na provoz v mokrém prostředí naleznete v blogu.

Pro zprovoznění potřebuje pouze 4 AA baterie do vysílače.

Příslušenství pro běžný provoz

Pro běžný provoz RC auta Traxxas potřebujete lepidlo na šrouby, kvalitní lepidlo na pneumatiky, silikonový olej do tlumičů a sadu šroubováků. Z našeho sortimentu doporučujeme cenově dostupnou sadu nářadí pro auta..

Lepidlem na šrouby se zakápne závit nebo hlavička šroubu, čímž dojde k jeho fixaci a vibrace způsobené jízdou nedovolí povolení šroubového spoje. Lepidlo na šrouby má speciální složení, které umožňuje snadné povolení šroubového spoje přiměřeným momentem, aniž by došlo k poškození hlavy šroubu. Nikdy nepoužívejte běžné vteřinové lepidlo, takto zalepený šroub by mohlo být nemožné vůbec povolit! Z naší nabídky doporučujeme středně pevné lepidlo značky Fusion.

Lepidlem na pneumatiky se lepí pneumatiky k ráfku disku. Vždy je nutné, aby pneumatika byla po celém obvodu pevně přilepena k ráfku kola! Pokud pneumatika nebude přilepena po celém obvodu, může dojít k jejímu roztržení. Lepidlo na pneumatiky má speciální složení, které je schopno lepit materiály jako guma či nylon a současně po zatvrdnutí je lepidlo pružné. Nikdy nepoužívejte běžné vteřinové lepidlo - to po zatvrdnutí není pružné a kolem ráfků by se postupně vytvářely praskliny v pneumatice! Z naší nabídky doporučujeme lepidlo Tire Glue - viz doporučené příslušenství.

Občas je třeba doplňovat silikonový olej do tlumičů modelu. Běžným provozem dochází jen k nepatrným únikům silikonového oleje po pístnicích tlumiče. V případě, že povrch pístnic tlumičů nebo stav těsnění je ve špatné stavu, únik oleje může být velký. Pro tyto případy se dodávají tzv. opravné sady. V nabídce tuningových dílů se dodávají ke všem tlumičům pístnice s extrémně tvrdým povlakem TiN (nitrid titanu). Pístnice s povrchem TiN snadno poznáte podle zlato-zelené barvy. Z naší nabídky silikonových olejů doporučujeme silikonové oleje TLR, Traxxas - viz doporučené příslušenství.

Mohlo by vás také zajímat
16 dalších produktů ve stejné kategorii:

Kód: AE70019

Značka: ASSOCIATED

Trophy Rat RTR (2 WD)

Kompletně sestavený model trucku s pohonem zadní nápravy 2WD poháněný výkonným střídavým motorem Reedy 3300kV včetně RC soupravy. Model neobsahuje nabíječ a pohonnou baterii.

Cena 7 694 Kč
Zobrazit
Na dotaz

Kód: HPI120080

Značka: HPI

Jumpshot MT V2.0

Kompletně sestavený model Monster Trucku v měřítku 1:10 s pohonem zadní nápravy 2WD. Model je dodáván se stejnosměrným motorem 12T a voděodolným regulátorem.

Cena 6 545 Kč