Zvezda Snap Kit - T-34/85 (1:72) - 1
  • Zvezda Snap Kit - T-34/85 (1:72) - 1
  • Zvezda Snap Kit - T-34/85 (1:72) - 2
  • Zvezda Snap Kit - T-34/85 (1:72) - 3
  • Zvezda Snap Kit - T-34/85 (1:72) - 4
  • Zvezda Snap Kit - T-34/85 (1:72) - 5

Zvezda Snap Kit - T-34/85 (1:72)

ZV-5039
Rychlostavebnice plastikového modelu Zvezda 5039 – tank T-34/85. Měřítko 1:72, délka 11,2 cm.
274 Kč

Rychlostavebnice plastikového modelu Zvezda 5039 – tank T-34/85. Měřítko 1:72, délka 11,2 cm. Stavebnice obsahuje 66 dílků k složení.

Informace o originálu

T-34/85 Model 1944 byl poslední a nejpokročilejší variantou ze série středních tanků T-34 vyvíjených Sovětským svazem za druhé světové války. Toto vozidlo bylo suverénně nejlepší ve své třídě a výrazně se podílelo na osvobození východní fronty a na útoku na Berlín v roce 1945. Po skončení války podstoupily T-34/85 ještě některé menší modernizační procedury a poté se uplatnily také na Středním východě, ve Vietnamu a na území bývalé Jugoslávie.

Zacvakávací stavebnice Zvezda Snap Kit

Stavebnice plastikových modelů Zvezda řady Snap Kit jsou určeny hlavně pro začínající stavitele. Jednotlivé plastové dílky je potřeba vyříznout z výlisků nožem nebo je vycvaknout kleštičkami. Plastové dílky jsou navrženy tak, aby se daly do sebe zacvaknout a tím držely pohromadě. Určitě doporučujeme pro zvýšení pevnosti modelů jednotlivé dílky po zacvaknutí k sobě přilepit, např. lepidlem Revell Contacta Professional.

Sestavený model je pak nutné nabarvit emailovými (syntetickými) nebo akrylovými barvami na plastikové modely.