Zvezda Snap Kit - BT-5 (1:100) - 1
  • Zvezda Snap Kit - BT-5 (1:100) - 1
  • Zvezda Snap Kit - BT-5 (1:100) - 2
  • Zvezda Snap Kit - BT-5 (1:100) - 3
  • Zvezda Snap Kit - BT-5 (1:100) - 4

Zvezda Snap Kit - BT-5 (1:100)

ZV-6129
Zacvakávací model Zvezda 6129 sovětského tanku BT-5. Měřítko 1:100; délka 5,7 cm.
113 Kč

Zacvakávací model Zvezda 6129 sovětského tanku BT-5. Měřítko 1:100;  délka 5,7 cm. Balení obsahuje 8 dílků ke složení.

Informace o originálu:

Zkratkou BT je označována řada lehkých rychlých tanků Rudé armády používaných ve 30. a 40. letech 20. století. Pohon tanků zajišťovaly motory Mikulin M-5 a M-6, jejichž návrhy vznikly již za první světové války. Později byly použity motory Mikulin M-17, které vycházely z něměckých BMW VI. Za 2. světové války tanky BT dosloužily. Poslední exempláře BT-5 a BT-7 byly nasazeny v letech 1944 a 1945 na vedlejších frontách. Verze BT-5 vzniklo 1 884 kusů.

Zacvakávací stavebnice Zvezda Snap Kit

Stavebnice plastikových modelů Zvezda řady Snap Kit jsou určeny hlavně pro začínající stavitele. Jednotlivé plastové dílky je potřeba vyříznout z výlisků nožem nebo je vycvaknout kleštičkami. Plastové dílky jsou navrženy tak, aby se daly do sebe zacvaknout a tím držely pohromadě. Určitě doporučujeme pro zvýšení pevnosti modelů jednotlivé dílky po zacvaknutí k sobě přilepit, např. lepidlem Revell Contacta Professional.

Sestavený model je pak nutné nabarvit emailovými (syntetickými) nebo akrylovými barvami na plastikové modely.