Zvezda Snap Kit - Matilda II (1:100) - 1
  • Zvezda Snap Kit - Matilda II (1:100) - 1
  • Zvezda Snap Kit - Matilda II (1:100) - 2
  • Zvezda Snap Kit - Matilda II (1:100) - 3
  • Zvezda Snap Kit - Matilda II (1:100) - 4
  • Zvezda Snap Kit - Matilda II (1:100) - 5
  • Zvezda Snap Kit - Matilda II (1:100) - 6

Zvezda Snap Kit - Matilda II (1:100)

ZV-6171
Zacvakávací model Zvezda 6171 britského tanku Matilda II. Měřítko 1:100, délka 5,7 cm.
113 Kč

Zacvakávací model Zvezda 6171 britského tanku Matilda II. Měřítko 1:100, délka 5,7 cm. Balení obsahuje 10 dílků ke složení.

Informace o originálu:

Matilda Mk.II byl britský tank používaný během 2. světové války, navržený v roce 1937 s cílem získat stroj srovnatelný s obdobnými tanky pocházejícími z jiných zemí. Posádka tanku byla tvořena čtyřmi muži, výzbroj sestávala ze 40mm kanónu, který byl spřažen s kulometem ráže 7,7 nebo 7,92 mm. Během zkoušek se Matilda Mk.II velmi osvědčila. Takřka jediným slabým místem tanku byla jeho nízká rychlost, což byla daň za dobrou pancéřovou ochranu. Ve srovnání s německými tanky si Matilda počínala velmi dobře a v řadě parametrů je i převyšovala. Celkem bylo vyrobeno 2 987 tanků Mk.II.

Zacvakávací stavebnice Zvezda Snap Kit

Stavebnice plastikových modelů Zvezda řady Snap Kit jsou určeny hlavně pro začínající stavitele. Jednotlivé plastové dílky je potřeba vyříznout z výlisků nožem nebo je vycvaknout kleštičkami. Plastové dílky jsou navrženy tak, aby se daly do sebe zacvaknout a tím držely pohromadě. Určitě doporučujeme pro zvýšení pevnosti modelů jednotlivé dílky po zacvaknutí k sobě přilepit, např. lepidlem Revell Contacta Professional.

Sestavený model je pak nutné nabarvit emailovými (syntetickými) nebo akrylovými barvami na plastikové modely.