Zvezda Snap Kit - Tiger II (1:100) - 1
  • Zvezda Snap Kit - Tiger II (1:100) - 1
  • Zvezda Snap Kit - Tiger II (1:100) - 2

Zvezda Snap Kit - Tiger II (1:100)

ZV-6204
Zacvakávací model Zvezda 6204 německého těžkého tanku King Tiger Ausf. B (známější označení je označení Tiger II).
113 Kč

Zacvakávací model Zvezda 6204 německého těžkého tanku King Tiger Ausf. B (známější je označení Tiger II). Měřítko 1:100; délka 10,3 cm. Balení obsahuje 28 dílků ke složení.

Informace o originálu:

King Tiger byl těžký německý tank používaný v období 2. světové války. Jeho impozantní dělo ráže 88 mm bylo schopné zničit tank Sherman na vzdálenost 3.500 metrů. Tanky King Tiger byly německé armádě dodány v únoru 1944 a již v květnu téhož roku operovaly v bojích poblíž Minsku. Během dne-D se rovněž účastnily bitvy o Normandii. King Tiger v rukou zkušené posádky představoval extrémní hrozbu pro všechny své protivníky.

Zacvakávací stavebnice Zvezda Snap Kit

Stavebnice plastikových modelů Zvezda řady Snap Kit jsou určeny hlavně pro začínající stavitele. Jednotlivé plastové dílky je potřeba vyříznout z výlisků nožem nebo je vycvaknout kleštičkami. Plastové dílky jsou navrženy tak, aby se daly do sebe zacvaknout a tím držely pohromadě. Určitě doporučujeme pro zvýšení pevnosti modelů jednotlivé dílky po zacvaknutí k sobě přilepit, např. lepidlem Revell Contacta Professional.

Sestavený model je pak nutné nabarvit emailovými (syntetickými) nebo akrylovými barvami na plastikové modely.