Zvezda Snap Kit - Cruiser MK IV (1:100) - 1
  • Zvezda Snap Kit - Cruiser MK IV (1:100) - 1
  • Zvezda Snap Kit - Cruiser MK IV (1:100) - 2
  • Zvezda Snap Kit - Cruiser MK IV (1:100) - 3
  • Zvezda Snap Kit - Cruiser MK IV (1:100) - 4
  • Zvezda Snap Kit - Cruiser MK IV (1:100) - 5
  • Zvezda Snap Kit - Cruiser MK IV (1:100) - 6
  • Zvezda Snap Kit - Cruiser MK IV (1:100) - 7
  • Zvezda Snap Kit - Cruiser MK IV (1:100) - 8

Zvezda Snap Kit - Cruiser MK IV (1:100)

ZV-6227
Zacvakávací model Zvezda 6227 britského tanku Mk.IV. Měřítko 1:72; délka 6 cm.
113 Kč

Zacvakávací model Zvezda 6227 britského tanku Mk.IV. Měřítko 1:72; délka 6 cm. Balení obsahuje 8 dílků ke složení.

Informace o originálu:

Cruiser Tank Mk.IV byl britský tank používaný na počátku 2. světové války. První vyrobené kusy byly v podstatě mírně modifikované tanky Mk.III, opatřené dodatečným pancéřováním. U později vyrobených kusů bylo pancéřování dále zesíleno a původní kulomety Vickers nahradily kulomety BESA. Tanky Mk.IV se v roce 1940 účastnily bojů ve Francii a o rok později v severní Africe.

Zacvakávací stavebnice Zvezda Snap Kit

Stavebnice plastikových modelů Zvezda řady Snap Kit jsou určeny hlavně pro začínající stavitele. Jednotlivé plastové dílky je potřeba vyříznout z výlisků nožem nebo je vycvaknout kleštičkami. Plastové dílky jsou navrženy tak, aby se daly do sebe zacvaknout a tím držely pohromadě. Určitě doporučujeme pro zvýšení pevnosti modelů jednotlivé dílky po zacvaknutí k sobě přilepit, např. lepidlem Revell Contacta Professional.

Sestavený model je pak nutné nabarvit emailovými (syntetickými) nebo akrylovými barvami na plastikové modely.